Historie značky Piaggio

obrazek

Piaggio se může pochlubit dlouhou historii v italském průmyslu.
Již v roce 1882 , Enrico Piaggio otevřel továrnu na výrobu námořních lodí. O dva roky později byla založena společnost Piaggio & C Rinaldo Piaggio , která se zabývala od roku 1889 železniční dopravou .

Společnost debutoval v letecké oblasti v roce 1916 , a po sérii vzestupů a pádů  konečně přiblížila svět jednostopým vozidlům . V roce 1964 se letecká ( IAM Rinaldo Piaggio ) a motocyklová ( Piaggio & C. ), divize rozdělena , aby se z nich staly dvě nezávislé společnosti.
Od roku 1960 , Piaggio začal chrlit řadu velmi úspěšných produktů .

Model Ciao ,praotec moderního mopedu , se narodil v roce 1967 .
V letech 1990 a 1994 byl vyroben první skútr s plastovou karosérii , následovaný modelemHexagon , milník v maxi - skútr segmentu .

V letech 1973 a 1988 se stal velkým hitem moped Bravo, a rovněž byly zavedeny nové modelové řady jako jsou Cosa , Superbravo a Grillo .


Snad největší úspěch slavil model Liberty 50 ccm, vyráběný od roku 1997. Okamžitě si vybojovat místo na trhu jako vysoce inovativní produkt. Liberty se brzy stal jedním z nejoblíbenějších skútrů na velkých kolech. Zásluhu na tom má jeho moderní štíhlá a dynamická linie, vynikající kvalita zpracování s konkurenceschopnou cenou. Charakteristickým rysem je velká pozornost k detailu .

V roce 2001  debutoval model Beverly, mimořádně agilní, spolehlivý a bezpečný skútr , který způsobil revoluci na trhu. Rychle se stal absolutní jedničkou , pokud jde o prodeje v konkurenčním a prestižním sektoru skúrů na velkých kolech. Následující rok , byl kompletně přepracován ve stylu  technologii. Dostal nový elegantní a osobitý vzhled a nabízí velkou výbavu a kvalitní, přitažlivé lakování, jako vždy s garancí nejvyšší bezpečnosti a výkonu . V roce 2012 byla řada nejprodávanějších Piaggio skútrů s vysokými koly obohacena o nový model -Beverly Sporttouring , vybavena novým 350 ccm motorem (kompaktní jako 300 ccm, ale s výkonem 400 ccm ) - , který interpretuje třídu a eleganci Beverly ve sportovní verzi . Novorozenec je první skútr na světě, který je vybaven ABS / ASR pro využití maximálního výkonu při naprostém bezpečí.


Piaggio MP3 je naklápěcí tříkolový skútr nabízející bezpečnost, přilnavost k vozovce a stabilitu nedosažitelný s klasickým jednostopým vozidlem. V kombinaci se značným výkonem a hbitostí je předurčen pro čistou zábavu a maximální potěšení z jízdy . Tyto vítězné rysy získaly MP3 obrovský úspěch od svého uvedení na trh v roce 2006 . Použití třech kolech, z nichž dvě jsou vpředu, byla revoluční technická intuice, která vedla ke skutečně jedinečnému skútru a znovu definovala samotný pojem dynamické stability. Tento recept vedlo k šíření několika verzí v průběhu let. Tou nejzajímavější je verze LT, která splňuje homologační předpisy pro řízení této verze s řidičským oprávněním sk. B (osobní automobil do 3,5t.), tak aby vyhovovala potřebám nejširší zákaznické základně.


V roce 2007 došlo k představení modelu Piaggio Hys ( Hybrid Scooter ), prototyp hybridního pohonu. K vyvinuty byly tři různé prototypy, na základě modelů Vespa LX , X8 a MP3. Piaggio Hybrid Scooter kombinuje konvenční spalovací motor s nízkým dopadem na životní prostředí s nulovými emisemi elektromotoru .

V roce 2012 byl představen zcela nový model Piaggio X10 - k dispozici se třemi moderními motory ( 125 , 350 a 500 ), aby splňovaly nejrůznější potřeby dojíždění. Tak jako u modelu Beverly 350, tak i u X10 je k mání verze s ABS a kontrolou trakce. Piaggio opět útočí na přední příčky v segmentu Gran Turismo. X10 je autentická vlajková loď, určená pro ty, kteří chtějí maximální komfort s nepřekonanou italskou elegancí.

Vyrobil Informsys | WEBB Creative